Lite bilder från Madrid innan vi for ner till Bolnuevo, Mazzaron, nära Carthagena.

Marknaden i Madrid.

En del av marknaden var ett torg där folk byter samlar-kort med varandra, unga som gamla. De har med sig långa listor över vad de har och vad de vill byta tlil.


Miguels familj bjöd oss alla på en jättefin restaurang, där vi åt god fisk och skaldjur.

Vi åker ner till Bolnuevo för att vila upp oss och väntar på besked om när rutan kommer till verkstaden i Madrid. Här har vi 23-26 grader varje dag, sol och bra camping precis vid havet.

Scootertur och paus på ett strandcafé.

Här badar Eva i Medelhavet, ca 23 grader i vattnet! Olle badade också förstås.
1 comments
Eva o Olle
Kul att få vara med på er resa. Fina bilder!
Hade gärna varit med i havet !!
Hälsa Elsa o Miguel.
Signe o Bryngel