Santa Pola

Nu har vi kommit till Santa Pola. Åkte direkt från Peniscola.

Vi stannar här tills vi ska hem, 27/11 går flyget.

Vi ska titta på alla omgivningar, från Torrevieja till Alicante.

1 comments

    • pia on 2014-11-16 at 18:47

    Hej! Trevligt att höra från er! Nu hoppas jag att Signe och Bryngel också är inne och tittar lite på bilder från er resa. Låter trevligt med semester i semestern. Vi ses snart! Kram

Comments have been disabled.