2013-11-08 archive

Rutan på plats, åker till Salamanca

Allt gick bra på verkstaden så vi kan fortsätta resan. Dåligt väder i Salamanca så det blir bara en övernattning på enkel parkering tillsammans med fem andra husbilar. Vi handlade lite på Lidl och sedan blev det middag i bilen. Den fina byggnaden i bakgrunden ska vi besöka nästa gång vi kommer hit. Som synes var det …

Continue reading