Vi är fortfarande kvar på den trevliga campingen i Bolnuevo, strax utanför Mazzaron. Dagarna går fort, vi har scootrat in till staden Puerto de Mazzaron ett par gånger, shoppat och lunchat, besökt en mässa på långfredagen, mm. Promenader utmed strandpromenaden varje dag. Igår, Påskafton, var vi medbjudna på svensk-lunch här på campingen. Det var meningen …
