2012-08-20 archive

Mycket nu…

Bilen verkar Ok. Men lite att göra. Den måste roskskyddas, Solpaneler ska dit. Parabolen sitter i vägen, måste flyttas. Honda Vision 110 ska in i garaget. Och allt det andra med en ny bil…