Mycket nu…

Bilen verkar Ok. Men lite att göra.

Den måste roskskyddas,

Solpaneler ska dit. Parabolen sitter i vägen, måste flyttas.

Honda Vision 110 ska in i garaget.

Och allt det andra med en ny bil…