Så har vi då kommit in i Spanien igen. Vi tar sikte på en ställplats vid havet i en badort som heter Rincon de la Victoria. Här träffar vi på flera svenskar, bl a Lizzy och Ove som vi träffade förra året. Trevligt återseende och lite tips på olika platser att besöka.

Rincon de la Victoria ligger en liten bit utanför Malaga.

Här är vår fina parkeringsplats med havsutsikt!