
Dags för en dagsutflykt på scootern. Vi åkte ganska långt och undersökte lite byar och städer utmed Algarve-kusten. Blåsigt men soligt. Träffade på ett par svenskar som har bott i sin husbil nere på Ängby Camping, de bjöd på fika och vi fick värma upp oss en stund i solen innan vi for vidare på vår upptäcksfärd.

Här har vi en bild på hur det ser ut när det är ebb.