Vi fortsatte även idag utmed Moselfloden men bestämde oss snart för att köra upp på motorvägen igen.
I Münster tog vi in på en ställplats och fick utnyttja campingens dusch, mm. Campingen var mycket flott, duscharna urtjusiga! Men lite jobbigt att man måste lägga i poletter när man duschar, 3 minuter för 50 cent. På kvällen besökte vi campingens restaurang där jag åt Zigernarsnitzel och Olle fläskfilé. Typiskt tysk mat och gott.

