Trier

15/4 blir det snabbdusch och snabbfrukost och sen är vi på väg igen, men först stannar vi och handlar på en stormarknad; Carrefour. Ca 40 mil senare anländer vi till Trier i Tyskland, invid Moseldalen. Här finns en trevlig ställplats precis vid floden och vi träffar på lite svenska bilar och byter erfarenheter med varandra. Vi satt ute och åt och det var verkligen varmt och skönt! Annika och Bertil i grannbilen kom över med varsin stol och pratade en stund. Eftersom vi inte hann besöka själva staden Trier kommer vi nog att komma tillbaka hit, det verkar vara en fin och sevärd stad.

Bilder från resan till Trier.

P4150134-S P4150135-SP4150136-S P4160139-S