Category: Husbil

Husbils-liv

Mycket nu…

Bilen verkar Ok. Men lite att göra. Den måste roskskyddas, Solpaneler ska dit. Parabolen sitter i vägen, måste flyttas. Honda Vision 110 ska in i garaget. Och allt det andra med en ny bil…

Hämtat nya bilen, igen….

Bilen utbytt, ny bil hämtad idag. Hoppas det går bättre den här gången.

Lite problem!

Trasig vattentank i nya bilen. Får se vad som händer.

Hämtat ny bil…

men den läcker vatten. Hmmm…

Hej Världen!

Nu börjar vi blogga om våra resor, mest med husbil. Så här ska vår husbil se ut när vi får den någon gång i april 2012.     Från andra sidan. Det var allt just nu.