Bilen verkar Ok. Men lite att göra. Den måste roskskyddas, Solpaneler ska dit. Parabolen sitter i vägen, måste flyttas. Honda Vision 110 ska in i garaget. Och allt det andra med en ny bil…
Category: Husbil
Husbils-liv
Aug 16 2012
Hämtat nya bilen, igen….
Bilen utbytt, ny bil hämtad idag. Hoppas det går bättre den här gången.
Feb 17 2012
