Nu är bilen fullpackad, allt som behövs + en del till. I morgon bär det av.
Category: Husbil
Husbils-liv
Oct 19 2012
Hemma från Norrköping.
Sov Ons-Tors. på sjukhusparkeringen, lite trångt men vi fick plats i en ruta. Elsa hade tid 7:30, allt flöt på, hemma kl 19 efter en regnig färd. Allt fungerade!
Oct 17 2012
Skavsta nästa…
…för att hämta Elsa. Sedan till Norrköping för natten. Så nu får vi se om allting fungerar!
Oct 08 2012
Meckat värmare.
Webaston (diesel-värmaren) funkade inte som den skulle. Någon stackare som kopplar ihop elkablar på fabriken är tydligen färgblind, men nu är det rätt kopplat.
Oct 02 2012
Vikt…
Nu är husbilen vägd på vågen hos bilprovningen i Vby. 4320 Kg, förare inkluderad, tankad, solceller på plats, rostskyddad samt en del packning. Helt Ok. Vi får nog med oss det mesta vi tänkt oss på våra resor.
Sep 06 2012
Moppen hemma…
Hämtade nya Hondan idag hos Honda Center. Åkte dit med HB för att kolla att den fick plats i garaget. Och det fick den ju. Färg-glada hjälmar finns redan hemma, men det blev garage-skjuts hem för moppen. Men väl hemma blev det lite test-åka. Så nu har t.o.m. Eva åkt med bak på moppen, hepp. Går …
Aug 26 2012
Moppen beställd…
Beställt en Honda Vision. Hittade lita färgglada hjälmar, även dom beställda. Blir kul…
