Author's posts
Oct 27 2012
Polch
Oct 26 2012
Heiligenhafen…
Öresundsbron vid vår överfart till Danmark. Kallt och blåsigt men sol. Färjan – vi hann precis med färjan innan den la loss. Lite trångt i sidled att kliva ur bilen. 45 min. senare var vi framme Tyskland. Här blev vår första anhalt i Tyskland, en ställplats vid en hamn i Heiligenhafen. Gullig liten stad, men …
Oct 25 2012
Sovit i Lindome…
Spännande. Nu är det ordning på grunkorna… både sat-internet och larm fungerar som det ska. Vidare till Örkelljunga, I storm, hagel, snö och lite sol. Vi vill söderut!

