Olle Soderholm

Author's posts

Polch

Vi sov i Polch i natt. Här sov vi. Fortsatte sen in i Mosel-dalen. Här åt vi en god lunch.

Heiligenhafen…

Öresundsbron vid vår överfart till Danmark. Kallt och blåsigt men sol. Färjan – vi hann precis med färjan innan den la loss. Lite trångt i sidled att kliva ur bilen. 45 min. senare var vi framme Tyskland. Här blev vår första anhalt i Tyskland, en ställplats vid en hamn i Heiligenhafen. Gullig liten stad, men …

Continue reading

Sovit i Lindome…

Spännande. Nu är det ordning på grunkorna… både sat-internet och larm fungerar som det ska. Vidare till Örkelljunga, I storm, hagel, snö och lite sol. Vi vill söderut!