Mycket tid i bilen har det blivit de senaste dagarna. Härligt att få komma upp till Elsa och Miguel i Linköping och bli bjudna på middag! Miguel bakade spanska empanads som vi njöt av medan vi väntade på Elsa som var inne på universitet på em. Sedan lagade de middag till oss, det blev god fisk i ugn och färskpotatisar. Till efterrätt fick vi en jättegod äppelpaj med vanlijsås. Trötta som vi var gick vi och la oss tidigt i vår bil ute på parkeringen. Studentstaden Linköping bjöd på lite partaj-skrän på natten, det var visst någon fest i närheten, men vi somnade sött ändå.
