Category: Husbil

Husbils-liv

Santa Pola

Framme 14,00 21 grader, lite moln Lastade ur nästan allt Middag på La Matera

Peniscola

Ok res-väder, lite regn på kvällen, 18 – 22 grader Körde betalvägar, längtar till StP, framme 16.00 Rätt fullt på camping Eden, men vi fick bra plats Middag på rest. Eden, både bäst och billigast hittills

Palavas les Flots

Långresa idag, 75 mil Betalvägar, nästan ingen trafik Körde förbifarten runt Lyon, bättre Lustig ställplats, i hamnen Tydligen höstlov även i Frankrike Fint väder, 21 grader nu, mest sol Fisksoppa som förrätt – inte bra …..

Pont a Mousson

Iväg tidigt Ok väder, 14 grader som max Fin ställplats, i hamnen direkt vid Moselle Mysig stad (by) Trevlig middag, men segt kött

Greven

Resdag, kass väder Handlade på Fleggard Regnade mest Köer överallt, tydligen höstlov i Tyskland Greven var så blött att vi fick stå utanför Stor schnitzel på restauranten

Burg

Upp 07.00 Service hos BiÖ. Läck i taklucka, garanti Provade plåtis. Trevlig. Lunch med RW & JL på Pålsjö Körde till Burg, flyt med färjan Middag på Störtebecker

Stockholm-Örkelljunga

Via Linköping Kö redan i Bromma, 30 min till Alvik Skulle träffa E&M&M för lunch Det blev bara M då vi var sena Fint väder, 12 grader

Hemma

Linköping

Burg