Author's posts

Hämtat nya bilen, igen….

Bilen utbytt, ny bil hämtad idag. Hoppas det går bättre den här gången.

Lite problem!

Trasig vattentank i nya bilen. Får se vad som händer.

Hämtat ny bil…

men den läcker vatten. Hmmm…

Hej Världen!

Nu börjar vi blogga om våra resor, mest med husbil. Så här ska vår husbil se ut när vi får den någon gång i april 2012.     Från andra sidan. Det var allt just nu.